array(7) {
[0]=>
object(WP_Term)#2693 (10) {
["term_id"]=>
int(11)
["name"]=>
string(16) "Communicatieplan"
["slug"]=>
string(16) "communicatieplan"
["term_group"]=>
int(0)
["term_taxonomy_id"]=>
int(11)
["taxonomy"]=>
string(10) "cases_tags"
["description"]=>
string(0) ""
["parent"]=>
int(0)
["count"]=>
int(5)
["filter"]=>
string(3) "raw"
}
[1]=>
object(WP_Term)#2694 (10) {
["term_id"]=>
int(35)
["name"]=>
string(8) "Drukwerk"
["slug"]=>
string(8) "drukwerk"
["term_group"]=>
int(0)
["term_taxonomy_id"]=>
int(35)
["taxonomy"]=>
string(10) "cases_tags"
["description"]=>
string(0) ""
["parent"]=>
int(0)
["count"]=>
int(1)
["filter"]=>
string(3) "raw"
}
[2]=>
object(WP_Term)#2700 (10) {
["term_id"]=>
int(36)
["name"]=>
string(19) "Online communicatie"
["slug"]=>
string(19) "online-communicatie"
["term_group"]=>
int(0)
["term_taxonomy_id"]=>
int(36)
["taxonomy"]=>
string(10) "cases_tags"
["description"]=>
string(0) ""
["parent"]=>
int(0)
["count"]=>
int(1)
["filter"]=>
string(3) "raw"
}
[3]=>
object(WP_Term)#2698 (10) {
["term_id"]=>
int(33)
["name"]=>
string(2) "PR"
["slug"]=>
string(2) "pr"
["term_group"]=>
int(0)
["term_taxonomy_id"]=>
int(33)
["taxonomy"]=>
string(10) "cases_tags"
["description"]=>
string(0) ""
["parent"]=>
int(0)
["count"]=>
int(8)
["filter"]=>
string(3) "raw"
}
[4]=>
object(WP_Term)#2699 (10) {
["term_id"]=>
int(34)
["name"]=>
string(12) "Social media"
["slug"]=>
string(12) "social-media"
["term_group"]=>
int(0)
["term_taxonomy_id"]=>
int(34)
["taxonomy"]=>
string(10) "cases_tags"
["description"]=>
string(0) ""
["parent"]=>
int(0)
["count"]=>
int(7)
["filter"]=>
string(3) "raw"
}
[5]=>
object(WP_Term)#2695 (10) {
["term_id"]=>
int(10)
["name"]=>
string(5) "Tekst"
["slug"]=>
string(5) "tekst"
["term_group"]=>
int(0)
["term_taxonomy_id"]=>
int(10)
["taxonomy"]=>
string(10) "cases_tags"
["description"]=>
string(0) ""
["parent"]=>
int(0)
["count"]=>
int(11)
["filter"]=>
string(3) "raw"
}
[6]=>
object(WP_Term)#2701 (10) {
["term_id"]=>
int(32)
["name"]=>
string(15) "Visueel concept"
["slug"]=>
string(15) "visueel-concept"
["term_group"]=>
int(0)
["term_taxonomy_id"]=>
int(32)
["taxonomy"]=>
string(10) "cases_tags"
["description"]=>
string(0) ""
["parent"]=>
int(0)
["count"]=>
int(2)
["filter"]=>
string(3) "raw"
}
}
Bildtstars en Eigenheimers is een foto- en verhalenroute langs de Waddenkust, langs reusachtige portretfoto’s van aardappelboeren midden in het landschap. Zo krijgen de boeren en hun families een gezicht. Welk verhaal willen zíj vertellen over het land dat zij bewerken? Over hun cultuur en hun leven? De portretten – gemaakt door fotograaf Linette Raven – zijn sinds november 2018 te zien op boerderijdaken, muren en schuren in Noord-Oost Friesland. Van ver turen de geportretteerde boeren over de velden. Soms alleen, soms met hun familie, maar altijd in de dagelijkse kledij en zonder opsmuk.
Met de poten in de klei
Maalstroom verzorgde in opdracht van culturele ontwikkelorganisatie Sense of Place de communicatie voor dit project. Een belevenis op zich want we lagen op onze buik in de Friese klei voor de fotoshoot van het campagnebeeld. Dat leverde gelukkig – al zeggen we het zelf – een prachtig campagnebeeld op!
We ontwikkelden een communicatieplan, een visueel concept, een routekaart, schreven PR- en webteksten en verzorgden het drukwerk; van routeposter tot een informatieborden langs de route. Online werkten we aan de social media campagne en webbeheer tot het verzamelen en invoeren van content in de routeapp.
Free publicity
Het genereren van publiciteit was ook onderdeel van deze mooie opdracht. Het project Bildtstars en Eigenheimers werd opgepikt door vele verschillende media, waaronder de Leeuwarder Courant.
Meer weten over Bildtstars en Eigenheimers? Kijk op sense-of-place.eu en kijk vooral onderstaand promotiefilmpje. Credits: Jonathan Doornenbal!
Bildtstars & Eigenheimers promo from Sense of Place on Vimeo.