Het idee is er! Een nieuw bedrijf of een nieuw product. Nu nog een pakkende naam. Een merknaam bedenken voor jouw organisatie of product, dat doen we graag. Een onderscheidende naam die klopt met het DNA van jouw organisatie of product en het verhaal dat je wilt vertellen. Bureau Maalstroom is bedreven in het bedenken van merknamen die zitten als een maatpak.
Een pay-off is een korte slagzin of slogan die vaak wordt gebruikt na het noemen van een bedrijfsnaam of merknaam, of aan het eind van een reclameboodschap. Een pay-off versterkt de identiteit en de naamsbekendheid van de organisatie of het merk en heeft vaak een belofte in zich. Een goede pay-off blijft hangen en wordt ook zonder de naam te noemen geassocieerd met het merk. Soms kiezen we ervoor naast de nieuwe naam ook een pay-off te ontwikkelen. Het kan ook zijn dat we voor een verduidelijkend subscript kiezen. Een pay-off is dan niet op zijn plaats of niet nodig maar de merknaam heeft nog wel wat ondersteuning nodig.
Mattie is bijzonder prettig in de omgang én in het creatieve proces.
Ze is accuraat, eerlijk en punctueel: er ontgaat haar maar weinig. Jan Robert Mink – Mink Graphics