06-39326132

Ons werk

bouwen aan steengoeie communicatie


Bildtstars & Eigenheimers

Voor het Sense of Place project Bildtstars en Eigenheimers verzorgde Bureau Maalstroom de communicatie en PR. Een eer!

Bekijk case


Oer de Grinzen

Eind 2018 vond ‘Oer de Grinzen’ plaats in Stadsschouwburg de Harmonie, het klimaatevent voor heel Fryslân. Maalstroom verzorgde de organisatie, communicatie en productie.

Bekijk case


Leven onder aan de dijk

Een cultureel programma van Sense of Place in Blije: ‘Leven onder aan de dijk’. Maalstroom werd ingezet voor de communicatie.

Bekijk case


Artistieke Klimaattop

IepenUP organiseerde de eerste Nederlandse Artistieke Klimaattop. Onze uitdaging? Creatievelingen uit alle windstreken bereiken met een mooie campagne.

Bekijk case


Waterlicht Leeuwarden

‘Waterlicht’ van Studio Daan Roosegaarde kwam naar Leeuwarden! Maalstroom verzorgde de communicatie en organisatie.

Bekijk case


WaterCampus Experience Day

22 september 2018: de WaterCampus Experience Day! Maalstroom werd gevraagd om de online campagne te verzorgen.

Bekijk case


Waterfestival

Op 28 en 29 april 2018 vond het Waterfestival plaats in en rond de Potmarge in Leeuwarden. Maalstroom verzorgde de organisatie, programmering en communicatie.

Bekijk case


Friese route-app

De app ‘Routes Friesland Style’ zet Friesland digitaal op de kaart. Maalstroom was aanjager en verbindende partij bij de ontwikkeling van de app.

Bekijk case


Kunst met een opdracht

Kunst in publieke ruimte! Maalstroom verzorgde de PR, tekst en social campagne.

Bekijk case


IepenAIR Bios

IepenUP gaat over vrijheid, democratie en diversiteit. Bureau Maalstroom werkte met veel plezier mee aan een bijzonder project in de buitenlucht: IepenAIR bios.

Bekijk case


Waterbeleefroutes

Maalstroom ontwikkelt verhalende ‘waterbeleefroutes’ door heel Friesland. Van concept tot contentcreatie.

Bekijk case


Yiddish Waves

Het was het kleurrijkste feestje van het Culturele Hoofdstadjaar: Yiddish Waves Festival! Maalstroom ontfermde zich over de communicatie, het visuele concept en de PR.

Bekijk case


Catwalk revue

De lancering van de Nieuwe Friese Encyclopedie nét even anders dan anders. We ontwikkelden het concept en waren verantwoordelijk voor de productie.

Bekijk case


RedBot

In opdracht van Fries erfgoedbewaker Tresoar ontwikkelden we een communicatieconcept voor de introductie van de erfgoed hub van Friesland.

Bekijk case


Never Ending Orchestra

Ontwikkeling communicatieconcept voor LF2018 project Never Ending Orchestra: het gezicht van de Friese muzykmienskip!

Bekijk case


Beleidsnotitie Keunstwurk

Stichting Keunstwurk vroeg Bureau Maalstroom de eindredactie te verzorgen voor het beleidsplan 2017-2020.

Bekijk case


Encyclopedie van Fryslân

In 2016 verscheen de Nieuwe Encyclopedie van Fryslân. Maalstroom verzorgde de publiciteit.

Bekijk case


Visible

Onderzoeksburean Visible maakt misstanden in de publieke sector inzichtelijk voor de opdrachtgever. Bureau Maalstroom bedacht de naam en ontwierp de huisstijl.

Bekijk case