06-39326132

Artististieke Klimaattop

Iepen Up

array(4) { [0]=> object(WP_Term)#6175 (10) { ["term_id"]=> int(39) ["name"]=> string(12) "Communicatie" ["slug"]=> string(12) "communicatie" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(39) ["taxonomy"]=> string(10) "cases_tags" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(5) ["filter"]=> string(3) "raw" } [1]=> object(WP_Term)#6176 (10) { ["term_id"]=> int(33) ["name"]=> string(2) "PR" ["slug"]=> string(2) "pr" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(33) ["taxonomy"]=> string(10) "cases_tags" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(6) ["filter"]=> string(3) "raw" } [2]=> object(WP_Term)#6188 (10) { ["term_id"]=> int(34) ["name"]=> string(12) "Social media" ["slug"]=> string(12) "social-media" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(34) ["taxonomy"]=> string(10) "cases_tags" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(6) ["filter"]=> string(3) "raw" } [3]=> object(WP_Term)#6184 (10) { ["term_id"]=> int(10) ["name"]=> string(5) "Tekst" ["slug"]=> string(5) "tekst" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(10) ["taxonomy"]=> string(10) "cases_tags" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(12) ["filter"]=> string(3) "raw" } }

Artistieke Klimaattop
Communicatie
PR
Social media
Tekst

IepenUP organiseerde de eerste Nederlandse Artistieke Klimaattop. Onze uitdaging? Creatievelingen uit alle windstreken bereiken met een mooie campagne.

Artistieke Klimaattop

Tijdens de Artistieke Klimaattop kwamen kunstenaars en creatievelingen uit alle windstreken samen in de Kanselarij te Leeuwarden om zich over een urgent thema te buigen: het klimaatvraagstuk. Kunstenaars kregen de gelegenheid hun eigen ‘klimaatkunstproject’ te pitchen en maakten kans op een werkbeurs. Onze uitdaging? Zoveel mogelijk mensen uit de kunst- en cultuurwereld naar Leeuwarden lokken!

Wat deden we?
Voor de Artistieke Klimaattop maakten we – net als voor de IepenAIR bios – een heel scala aan offline en online uitingen. We verzorgden webteksten voor iepenup.nl en partners, schreven persberichten voor landelijke en regionale media en gingen los met een uitgebreide online campagne: twee weken lang betaalde en onbetaalde social berichten met beeld en een boodschap. Kers op de taart: naast de opmaak van de flyers en het blokkenschema, mochten we ook het concept voor de promotievideo bedenken. In samenwerking met Sieto Noordhoorn en Christian Pappalardo kwamen we tot een blits (en deelbaar) eindresultaat.

Delen