Een cultureel programma van Sense of Place in Blije: ‘Leven onder aan de dijk’. Maalstroom werd ingezet voor de communicatie.
Leven onder aan de dijk
In november 2018 organiseerde Sense of Place een breed cultureel programma in Blije: Leven onder aan de dijk. Een expositie-route, verschillende meet-ups, een feestelijke optocht om ‘klaai werom’ te brengen naar het terpdorp… het was een maand lang feest. En dus was er véél te communiceren.
Wat deden we?
Bureau Maalstroom stroomlijnde de communicatiestrategie, schreef PR- en webteksten, verzorgde het drukwerk en ontwikkelde uitnodigingen voor verschillende bijeenkomsten en doelgroepen. Daarnaast schreven en verzamelden we content voor de social media kanalen en maakten we een overkoepelende contentplanning voor een gedoseerde online communicatie over de verschillende Sense of Place-projecten.
Free publicity
Het schrijven van een helder en aansprekend persbericht is één ding. Maar om ervoor te zorgen dat de media ook daadwerkelijk aandacht besteed aan je project, is een goed contact met de pers onontbeerlijk. Bureau Maalstroom heeft een goede band met de regionale pers. Zo nodigden we Omrop Fryslân uit om langs te komen bij de opening van Leven onder aan de dijk. Free publicity waar we heel blij van worden.
Bekijk het item hier: