06-39326132

KAMALOKA

Het Museum van de Waanzin, waar alle gedachten en ideeën mogen bestaan waar niks gek is of juist alles.

array(7) { [0]=> object(WP_Term)#12861 (10) { ["term_id"]=> int(57) ["name"]=> string(8) "campagne" ["slug"]=> string(8) "campagne" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(57) ["taxonomy"]=> string(10) "cases_tags" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(3) ["filter"]=> string(3) "raw" } [1]=> object(WP_Term)#12862 (10) { ["term_id"]=> int(49) ["name"]=> string(14) "Free publicity" ["slug"]=> string(14) "free-publicity" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49) ["taxonomy"]=> string(10) "cases_tags" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(3) ["filter"]=> string(3) "raw" } [2]=> object(WP_Term)#12872 (10) { ["term_id"]=> int(33) ["name"]=> string(2) "PR" ["slug"]=> string(2) "pr" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(33) ["taxonomy"]=> string(10) "cases_tags" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(10) ["filter"]=> string(3) "raw" } [3]=> object(WP_Term)#12866 (10) { ["term_id"]=> int(34) ["name"]=> string(12) "Social media" ["slug"]=> string(12) "social-media" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(34) ["taxonomy"]=> string(10) "cases_tags" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(9) ["filter"]=> string(3) "raw" } [4]=> object(WP_Term)#12858 (10) { ["term_id"]=> int(10) ["name"]=> string(5) "Tekst" ["slug"]=> string(5) "tekst" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(10) ["taxonomy"]=> string(10) "cases_tags" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(15) ["filter"]=> string(3) "raw" } [5]=> object(WP_Term)#12863 (10) { ["term_id"]=> int(55) ["name"]=> string(7) "trailer" ["slug"]=> string(7) "trailer" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(55) ["taxonomy"]=> string(10) "cases_tags" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(2) ["filter"]=> string(3) "raw" } [6]=> object(WP_Term)#12870 (10) { ["term_id"]=> int(8) ["name"]=> string(10) "Vormgeving" ["slug"]=> string(10) "vormgeving" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(8) ["taxonomy"]=> string(10) "cases_tags" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(7) ["filter"]=> string(3) "raw" } }

KAMALOKA
campagne
Free publicity
PR
Social media
Tekst
trailer
Vormgeving

KAMALOKA | het museum van de waanzin. Maalstroom ging aan de slag met de communicatie voor theatergroep HOMSK.

KAMALOKA – het Museum van de Waanzin, waar alle gedachten en ideeën mogen bestaan waar niks gek is of juist alles. Theatergroep HOMSK bracht een bijzondere performance rondom het thema waanzin.

Twee mensen hebben zichzelf buitengesloten van de wereld. Waarom? Omdat de wereld gek is geworden. Of zij. Of allebei.
Hoe dan ook, in hun steriele wereld is alles in elk geval overzichtelijk. Een muur is een muur en twee maal twee is vier. Maar toch sijpelen er altijd weer nieuwe gedachten, nieuwe ideeën door de voegen en kieren van hun muren. Sommige angstig, andere magistraal en bevrijdend.
Ze verliezen zich in schijnbaar eindeloze bespiegelingen, tomeloze tirades, rondtollende gedachtes en altijd weer die ene vraag: ben ik gek, of zijn de anderen dat?

Campagne theatervoorstelling KAMALOKA

Bureau Maalstroom ging met veel plezier aan de slag voor theatergroep Homsk. Hun nieuwste stuk KAMALOKA ging in premiere in coronatijd. We organiseerden de campagne, vormgeving, tekst, posters, flyers, social media, trailer en de nodige free publicity.

 

 

www.homsk.nl

Delen