06-39326132

Social media campagne

Short copy met de juiste toon

Concept

Projecten

Tekst


De juiste content op de juiste plek

Op social media onderhoud je korte lijntjes met de doelgroep, draag je uit waar je als merk of organisatie voor staat en – niet onbelangrijk – een goed bericht kan zomaar een heel eind komen. Free publicity met een groot bereik. Daarvoor moet je wél precies weten welke content op welk kanaal past, welk beeldmateriaal goed werkt, hoe je het meeste uit je evenement op Facebook haalt en hoe je de berichtgeving het best kunt spreiden. Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn; we kunnen ons goed voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet, onvoldoende inspiratie hebt om regelmatig te posten of simpelweg de tijd niet hebt om alle kanalen up-to-date te houden. Wij zetten graag een doordachte social campagne voor je op poten. Om je door een drukke periode heen te helpen of een belangrijk project online écht goed te promoten. Heb jij er even geen omkijken meer naar. Heerlijk, toch?

Short copy, een vak apart

De regie over je social media kanalen uit handen geven, een beetje spannend is dat wel. Dat begrijpen we maar al te goed. Misschien heb je de voorkeur voor een bepaalde tone-of-voice: serieus en inhoudelijk, los en informeel, of iets precies daartussenin. Bij elke post weer een paar zinnen die – samen met het beeld – precies de spijker op z’n kop slaan. Onze tekstschrijvers begrijpen het belang van de juiste toon en voelen feilloos aan wat past. Bij twijfel of een controversieel onderwerp nemen we altijd contact op: go or no go? Daarnaast ontvang je een op maat gemaakte contentplanning die we voortdurend updaten. Op de planning zie je kort en bondig welke berichten er op stapel staan, wanneer ze online komen en welk kanaal we inzetten.

Social campagne uitbesteden: je online identiteit in goede handen

Tijdens de social media campagne doen we ons uiterste best jou zoveel mogelijk werk uit handen te nemen. Niet alleen in praktische zin – inplannen, controleren en ‘boosten’ – maar ook inhoudelijk: we verzinnen zelf gevarieerde berichten, zoeken contact met relevante groepen, houden de actualiteiten in de gaten om de leukste ‘haakjes’ voor je project te vinden, bellen en mailen heel wat af om aan geschikt beeldmateriaal te komen en zorgen ervoor dat foto’s en video’s op alle kanalen mooi uit de verf komen. Dat komt precies en kost vaak meer tijd dan je verwacht. Het goede nieuws: jij hoeft je er even niet druk om te maken. Bij Maalstroom is je online identiteit in goede handen.